dah lega...

Alhamdulillah...
lega sesangat bila audit dr SPKK dah selesai...
tak banyak yg kena komen...
aku nyer just kena komen pasal masa utk kuiz lama sgt..
sepatutnya just tuk 5-10 minit, tp aku buat tuk 30 minit...hehe...
lepas ni kena ubah la utk kuiz 2 dan kuiz 3...
secara keseluruhan, aku punya memuaskan...
tak sia2 berkampung di opis ari sabtu n ahad plus disambung pulak
kat umah sampai tgh malam memarking paper...

tp still tak berapa nak lega 100% la sbbnya bermula minggu depan,
pemantauan P&P oleh Tuan Pengarah akan berlaku...
di mana beliau akan meronda seluruh kelas untuk memantau cam mana pensyarah-
pensyarah kesayangan beliau ni mengajar...takut jugak tuh...
konpem jd kekok kalo orang tgk kita ngajar kan...haru biru jugakla jawabnya...
harap2 semua okeyla hendaknya...

tp minggu depan aku tkde, tak sempat la nk menunjukkan skill kemengajaran aku tu...
aku ditugaskan ke Kelantan untuk Program Jom Masuk Kolej Komuniti...3 hari tu beb...
haiiiyohhhh, konpem penat maaa....tp pemantauan tu dlm masa 2 minggu..
mungkin akan kena pantau minggu berikutnya la tu kan...
kena jugakkkkkk...

okeyla nak sambung keja, nak kena kontek orang yang berlagak pasal urusan sewa dewan...
nyampah mak nyahhhhh...
berlagak giler....
tensyennnnnnnnn.........


p/s: terlupa lak nak guna "saya" dalam penulisan entri kali ini...hehe...




post signature




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 ulasan: