keseorangan...

betapa sunyi sepi nyer hidup...bila teman2 rapat takder disisi...dorang sumer outstation..si norsiah dr ari selasa lagi dah gi kemaman, jd urusetia kursus, esok baru dia balik...pg tadi lak si iza n aimi pegi lumut...si qis pegi paka kursus...bila dorang ni takder, tkderla teman rapat aku...bukanlah bermakna aku tak rapat n tak kawan ngn orang lain kat sini...sumer pun kawan2 aku, rapatla jugak, tp tak serapat ngn dorang la...biasanya ngn dorang ni jerla kalo kuar gi mana2...nak2 kalo kuar makan time memalam...kalo tak cukup korum berlima tu memang tak sah...nak jugak bg cukup berlima...
malam ni dok sorang2 la kat umah...dahla malam jumaat, mesti seram giler kan...hahaha...tp tkpela, kena beranikan diri jugak..malas nkgi menumpang tido umah orang...norsiah esok dah balik...iza, aimi n qis balik ari ahad..lama jugak tuh dorang pegi...yang penting tak sabarnya nk tunggu ari ahad ni...mcm lambat lak masa berlalu...

post signature





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 ulasan: