pengedaran kad kahwin...

malam td aku berhempas pulas menulis kad jemputan untuk diedarkan kepada rakan2 taulan sekalian...kad nyer dh lama siap, tp sebelum ni aku rasa mcm awal sgt nak bg..so tunggu la time pertengahan ramadhan baru nk pos kat kengkawan yg jauh2...yg dekat2 aku pass by hand je...

bila tengok kad jemputan, tertulisnya nama aku sendiri..rasa mcm tak caya jer...sebelum ni asyik dapat kad jemputan orang lain..kali ni lak nama sendiri yg tertulis...tak puas rasanya tengok..hehe...

inilah hasilnya bila aku berhempas pulas menulis nama2 jemputan pada kad...so kengkawan sila tunggu yer, kad akan sampai ke tangan anda tak lama lagi...






post signature

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

3 ulasan:

StingRay berkata...

wah wah...da nak kawenn....


tahnih tahniah! =)

norsaritanaini berkata...

stingray: thank u..jemput ar hadir...

JanG45 berkata...

Salam..den dah terimo kat kawin ekou..heheh insyaallah den sampai yo