Salam Ramadhan Al-Mubarak...

di kesempatan yang ada ini, aku nak ucapkan Selamat Berpuasa tuk korang2 semua...semoga Ramadhan kali membawa kenikmatan yang tak terhingga untuk kita...
sempena bulan yang penuh mulia ini juga, aku mohon kemaafan dari kalian semua sekiranya ada khilaf sama ada secara sengaja atau tidak..maklumlah, aku ni banyak kelemahannya..kekdang terasa diri mcm sempurna tkde salah pape...tp sebaliknya tidaklah begitu kan...so, i'm so sorry yer...
actually ramadhan kali memang membawa penuh makna pada aku...InsyaAllah ini ramadhan kali terakhir aku berpuasa dengan status "cik"...tahun depan mungkin akan berpuasa dengan status "puan"..."puan nor"...ahahahahaha...mcm lawak jer..sbb dh biasa orang panggil "cik"..boleh tak kalo lepas kawin nak kekal panggil "Cik Nor"????
skarang dalam menghitung hari...detik demi detik...debar pun ada..mcm2 cabaran yang akan dilalui nanti...moge perjalanan hari depan terbentang lurus...dan ramadhan kali ini juga akan dipenuhi dengan segala persiapan yang perlu...agak mencabar jiwa raga jugak la...harap sabar menempuhinya...moga kalian doakan segalanya berjalan lancar ek...
Mata kadang salah melihat.... Mulut kadang salah berucap.... Hati kadang salah menduga..... Maafkan segala kekhilafan yang pasti ada....
SALAM RAMADHAN AL MUBARAK

















  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 ulasan: