Charlie's Angel versi Mentakab...

tadda...ada gaya tak? Charlie's Angel versi Mentakab..hahaha...

jam ni norsiah yang belikan...tuk aku satu, qis satu n dia satu..taktau ar nape tetiba norsiah terlebih kaya malam tu sehingga dengan bermurah hati membelikan jam untuk kami...sama spesis lak tu...nak kata dia demam, aku dh sentuh dahi dia, normal jer...but anyway, thanks a lot to norsiah yang chomel..tetiba puji sbb dpt jam...ahakkksss...




post signature

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

13 ulasan:

ejam berkata...

norsiah...ejam nak gak 1...
mana aci nor jer dpt ejam xde pun...nk yg besau skit mcm jam dinding tu...hehehe

Zimah's Depart berkata...

boria..beli kat mane mentakab tu..
nnti bleh gak zimah cari..hehe..

norsaritanaini berkata...

ejam: nak jam dinding ek..ok, nanti akan diaampaikan ke norsiah...

norsaritanaini berkata...

zimah:: beli kat temerloh...ala yg dekat terminal bas tu...yg kedai dlm kanopi kaler putih tu...

iza berkata...

sy dr ADIDAS (M) unit Hak Cipta--> ingin menahan kamu be3.ngehehe

norsaritanaini berkata...

iza::wakakaka..dr adidas kunun...tlg sampaikan salam syg pd bos adidas tu ek...ckp kat dia, len kali jgn juai mahai2 sgt barang2 tu...br la tkde org nak buat ciplak...hehe...

Zimah's Depart berkata...

oh kat bazar tu ek..tau tau..nnti gi cari lor..hehe..

Zimah's Depart berkata...

sila klik kat link bawah ni ek..pastu minta komen sket..I masuk contest ni..

http://myziemah.blogspot.com/2009/08/peraduan-promosi-penyusuan-susu-ibu.html

thanks..de

@iM!_giMMoy berkata...

mmmm.......charlie's angel...
norsiah...tuk aku ade x???
ke aku yg jadi charlie tu...????

norsaritanaini berkata...

zimah:: ok, nanti i bg komen ok...

norsaritanaini berkata...

aimi:: nak jugak ek..nanti i habaq kat norsiah k...

Jard The Great berkata...

nak satu.. ;p

@iM!_giMMoy berkata...

yea~~yea~~
dapat jam baru~~
yea~~yea~~

oooo~~~yeaaa~~~~

heeheheheh...