riadah bersama kanak-kanak riang...

13 jun 2009, Taman Bandar, Temerloh - kami menjalankan aktiviti beriadah di waktu petang sesambil menghabiskan masa terluang. Sebelum ni tidak ketahuan pun akan kewujudan taman tersebut yang sangat sesuai untuk aktiviti beriadah. Kawasan yang amat selesa untuk berjogging dan bersenam. Suasana yang tenang dan aman ditambah plak dengan keceriaan taman boleh menggamit sesiapa untuk datang berkali-kali.

Namun, tidak pada kami, barangkali itu kali pertama dan terakhir untuk kami ke sana buat masa ini (mungkin akan pergi lagi kalo sudah hilang rasa serik). Ini kerana kami serik untuk bertemu dengan Pakcik Kepala Botak yang agak nakal. Nak dijadikan cerita, dalam keghairahan kami menikmati keindahan taman dan bersuka ria seperti kanak-kanak riang tanpa mengendahkan orang sekeliling, kami hampir-hampir dikejar oleh Pakcik Kepala Botak yang tersengih-sengih yang menampakkan kegatalan. Ngeri sioootttt.

Harapan kami supaya tidak terjumpa lagi Pakcik Kepala Botak tersebut di lain hari dan masa. Sungguh mengacau bilaukan perasaan kami tatkala itu.

kelihatan beberapa orang kanak-kanak riang seperti baru terlepas dari tadika bermain-main di kawasan taman.

Cik Paliza menguji ketahanan alat yang disediakan.

Cik Quistina jugak tidak melepaskan peluang yang ada bermain-main dengan alat yang terdapat di situ.

Cik Siti Norsiah sedang memberikan penerangan kepada pengunjung-pengunjung yang datang ke taman tersebut.

Gambar sekadar hiasan

post signature



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

4 ulasan:

Zimah's Depart berkata...

sudah lama zimah x gi taman tu..
dah byk berubah..

norsaritanaini berkata...

zimah: baru 1st time pegi tuh...dh berubah ek???

~soft musk~ berkata...

lalalallalal
tang gambor dier jer jadik gambo hiasan
eehheehhe

~echa yg windu kat nor la...~
malu nye wat pengakuan macam nih, heuehuehu

norsaritanaini berkata...

echa: windu ke? nanti kita jumpa ek...rindu gak kat echa n frens kat sana...