hari ini aku nak membebel....

salam semua..hari ni aku nak membebel boleh tak? taktau ar nape, rasa mcm bercelaru jer fikiran...rasa mcm penat sgt pun ada...kepala otak ni serabut jer...taktau apa yg aku pikir...nak define pun susah...tp aku waras lagi tau...tak perlu jumpa kaunselor...tak perlu yer cik umaimah...tak perlu...i still leh handle...tp kalo nak bantu buat keja, memang dialu-alukan...hehehe....

kepala rasa berserabut sbb banyak sgt rasanya aku nk kena buat...hmmm tp banyak ke? mcm tak la sangat..mungkin salah aku jugak kot...tak buat secara teratur...patutnya aku kena manage mana yg patut aku buat dulu, mana yg kendian..tkder la bercampur aduk kan...tp setakat ni lehla handle...cuma kepala otak rasa penat la..rasa mcm nk kuarkan dulu otak ni suh dia berehat puas2...tp tak boleh la plak...kang kalo cabut kepala, jd mcm hantu penanggal lam keliwon la plak...tkmo...takutttttttt....

sumer ni bercampur aduk kot...byk menda yg aku pikir...banyak menda yg takleh nk setel lg..termasuk la personal...kalo bab keja, still ok lagi...cuma rasa penat jer...aku memang tkleh banyak pikir...tp kalo taknak pun, dia dtg sendiri..selagi tak setel, selagi tu la dok bermain2 kat kepala ni...macam kupu-kupu berterbangan riang ria di awang-awangan....

nak2 plak ari ni aku rasa mcm penat sgt..semalam drive balik sini sorang2 dr kelantan...mmg penat gakla...patutnya aku cuti ari ni, tp terpaksa cancel memandangkan keja yg byk nak kena buat....sian kat nurul dia sorang kat opis...dahla pegnen...lagipun dia de shortcourse ari ni...aimi lak kena gi kursus kat penang...so tinggal aku jerla sorang2...kena col peserta lagi...yg tak tahannya perut mcm tak berapa nk kamceng ari ni...asyik dok buat hal lak...cirit birit yg takderla kerap mana pun...tp still rasa tak best...rasa mual n pening kepala pun ada...makan pun tak berapa nk selera..ya ker???yerla kan kalo dh nasi separuh pun still tinggal separuh aku makan...kira mcm tkder selera la tu kan...hikhikhik...kalo hari2 mcm ni, bleh slim cepat tanpa perlu berjogging di tasik chatin yg indah lagi permai...(tipu jek)...

yang ni plak stetmen nak bagi nadhirah jeles...aku sebenarnya rinduuuuu sangat2 kat mr.cool...miss u so muchhhhh...bila nak bersua muka ni...agaknya ni pun salah satu penyebab kot terjadinya sindrom yg ntah apa2 namanya ntah...

post signature

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 ulasan: