Wajah baru...

apa yang berwajah baru???? kereta aku lerrrr...atas permintaan seseorang, terpaksa gak aku menghebahkan kepada umum yang kereta aku dah tukar rim n tayar baru..hikhikhik...dah lama dah rancang nak tukar..tp baru berkesempatan...tayar lama dh botak dah sehinggakan aku dah tak berani nk drive jauh2...even aku ni seorang pemandu yang berhemah tinggi, tp tetap gak dilanda kerisauan yang menggunung...



dek kerana sudah tidak tahan dengan kegusaran hati sendiri setiap kali memandu, maka aku nekad ke kedai tayar...mula2 kununnya nk tanya budget jer, last2 mmg tukar terus sbb hati dh terberkenan...di samping setelah dicongak2 harga yang ditawarkan oleh tokey kedai tersebut...agak berbaloi la bg aku...tp taktau la kalo orang lain leh dpt murah lagi..almaklumlah, aku ni pompuan, kalo kena tipu hidup2 pun, memang taktau nyer...





ini la rupa baru keta kesayangan aku...segak bergaya gitu..mmmuaaahhhh...


berkilat lagi...hehe...



opkos la kena ada muka empunya keta yang segak bergaya lg menawan hati ni....

post signature



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 ulasan:

fikri1985 berkata...

haha..rim berkilat weh..boleh buat cermin muka pas ni...cik2 jgn bagi cik nor n cik qiss tumpang yer..haha...biar dia org beli kete sendiri..hehe..jahatkan saya??

norsaritanaini berkata...

haha..rim berkilat weh..boleh buat cermin muka pas ni...cik2 jgn bagi cik nor n cik qiss tumpang yer..haha...biar dia org beli kete sendiri..hehe..jahatkan saya??