Majlis Konvokesyen Kolej Komuniti Zon Timur 2009

majlis konvo ni buat kat IAB pada 29hb mac lepas...sebelum ni tak sempat nk citer..hehe....tak besar mana pun...sbb tak ramai sangat pun student yang konvo...kalo tak silap aku lam 500 orang jer yg hadir...tu pun dh campur ngan semua kolej zon timur la...ada 5 kolej semuanya...tugas aku kat sana adalah sebagai pemandu lulusan...aku kena kumpulkan semua student dan susun dorang ikut susunan yang telah ditetapkan..kena pastikan dorang tak salah tempat masa dok lam dewan nanti...kan ada plak yg tersalah panggil nama orang lain plak..tak ke malu..hehe...

walaupun ini adalah kali pertama aku terlibat dengan tugasan seumpama ini...namun dapat juga dijalankan sesempurna mungkin, alhamdulillah...tp jenuh gakla nk mengumpulkan dorang ni...maklumlah ramai dan dorang pun tengah eksaited kan...tp dengan kerjasama yg diberikan oleh pemandu lulusan lain, so orite lah...tp ada gak time sakit hatinya...ada dua tiga orang pemandu lulusan yg dtg lambat dari masa yang ditetapkan...so terpaksa lah cover orang lainnya keja dan ada jugakyang jenis pentingkan diri sendiri....

aku n nora...pemandu lulusan no 18 dan ni 21...

kena guna benda ni nk panggil para graduan berkumpul..ish..ish...

bersama para graduan KKMB...

bersama ketua pemandu lulusan iaitu en zool....

bersama dayang2 yang bawak bunga pahar...

wit nora n daa...

wit model fesyen show n frens...

muka masing2 sumer kepenatan tp still nk bergambar...

wit ann, nora, zana n siti...

wit model fesyen show KKMB...

post signature











































  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 ulasan: