Genting: here we go....

27 mac 2009 aku ke genting...bukan untuk bersuka ria di kota keriangan, tapi untuk menjalankan tugas yang diamanahkan untuk Majlis Konvokesyen Kolej Komuniti Zon Timur 2009...kami hanya menginap di Asrama Institut Aminuddin Baki (IAB)..kira mcm kat tengah2 a..tak sampai puncak pun la...tapiiiiiiiii...mcm biasala kan, takkan nk lepas peluang cam tu je kan..rugi ar kalo tak naik atas...kebetulan plak mlm 1st tu kitorang tkder aktiviti...maka dengan jayanya mencuri peluang yang ada naik ke atas nun....tersangat mencabar jalan untuk mendaki ke atas sana...mcm tak percaya myvi aku berjaya mendaki ke puncak..tp bukan aku yg bawak la...si anip tu yg bawak...kalo aku, tak sure la berani ke tak nak bawak sampai ke atas..apatah lagi turun...ishhhh....seriau la...


sesampai di sana dh hampir lewat malam....yg outdoor theme park dh tutup...so dh tak best sgt la...yg indoor je yg ada..tp kira okla..kami pusing2 gak la alang2 dh sampai atas sana kan..so layan jerla gamba2 kat bawah ni...sejuk giler woooo...kebetulan lak ujan masa tu....best gak weh..rasa mcm nak naik lagi je....hehe...











































post signature





















































































  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 ulasan: