hari yang memblurrrkan diri

taktau la pasai apa ari ni..aku rasa mcam blurrr sangat...mcm taktau nk buat apa...
padahal keja2 banyak jer nk kena buat..tp dalam blur2 aku pun,
de gakla keja yang beres...siap tolong keja orang lain lagi..hehe...

seperti yang ckp sebelum ni la...aku ok jer kalo disuruh buat apa2 pun...
aku ikhlas jer, tp biarlah yang aku reti nak buat..kalo tak reti pun,
aku sanggup belajar..tp makan masa sikit lah...hahaha...

mungkin dek kerana banyak keja (banyak ke keja aku ek..konpius alledi..haiyyokkk),
so aku macam taktau nk mula dr mana..tp setelah mendapat khidmat nasihat
dan motivasi dr orang tersayang, akhirnya aku berjaya gak
mengatasi keblurran diri aku ari ni...love u so much la mr. cool...
taktau la apa akan jd kalo u tkder disisi i..ecehhhh....anyway, thanks yer
sudi menjadi penasihat bertauliah i...hikhikhik...

so start dr petang td, aku dah senaraikan semua yang aku kena buat
mengikut priority...mana yang penting akan aku dulukan...bila disenaraikan,
takderla macam banyak sangat pun..bila dah terlalu pikir kot yang jadi menyerabutkan
kepala otak sampai berselirat-selirat...

tp td masa men netball, bola telah menghentam dahi aku sampaikan
bergegar rasa otak...agaknya dah betul balik semua urat yang berselirat...
sakitnya bleh tahan gak weh walau terkena bola...betul2 kat dahi tu...seb baik tak
jatuh pengsan kt situ sampai kena buat CPR...aikkkk, ke situ pulak ek...dah melalut dah
aku ni...baik bersurai sekarang lah kan...hehe...

post signature





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 ulasan: