tempat baru...

hari ni dah masuk hari ketiga aku ditempat baru dan hari kedua mula bekerja juga ditempat baru...walaupun masih tak berapa nak biasa ngn keadaan n suasana serba baru ni, namun alhamdulillah, segala urusan dipermudahkan...tak sangka org2 kat sini sumernya peramah...semua lah..semalam banyak urusan berkenaan lapor diri kat tempat keja baru nak kena setelkan..so dah namanya tempat baru, melilau gaklah nak mencari tempat...tp bila tanya jer sapa2 kat jalan, semuanya dengan ramah bg tau kat ner tempat yg aku cari tu...aku suka lah...tak sangka betul...langsung tak rasa asing kat sini...

tp satu jer problem, tak dpt nak mengonlinekan diri sesenang wenangnya...sbb tak dpt pc sendiri..kena berkongsi dengan yang lain...kena tunggu TM pindahkan streamyx aku ke sini la...semalam dah buat permohonan..amik masa seminggu gaklah..so malam2 lehla online kat umah..puas hati sikit...haru biru jugak bila takleh ngadap tenet ni....tkpun nanti dh berwang sikit, cadangnya nak beli laptopla..sbb kat meja opis aku dah de sambungan tenet tu..cuma kena sediakan pc or laptop sendiri...agak2 ada tak yg nak sumbangsihkan laptop kat aku buat sementara ni? hehehe...




post signature





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 ulasan:

Zimah's Depart berkata...

selamat jadi org temerloh ek..hehe..
penduduk sana mmg peramah..termasuk le I..hehe..nnti jgn lupa dtg rumah tau 22hb ni..xtau jln bleh tunggu kat TOL je..hehe..pastu jgn lupa mencari IKAN PATIN TEMPOYAK ek..mmg sedap!!

StingRay berkata...

kalau sumbangsih gambar laptop buleh?