Kebetulan yang tidak disengajakan

korang nampak tak apa yang aku nampak dalam gambar kat atas tu?
hah tak nampak????
ish2...muda2 dah rabun...
aku siap hailat dah tu...tkyah buat2 tak nampak...
apa yang terlintas kat fikiran korang bila tgk yang aku hailat tu???
korang ni betul ke nampak ni?

perasan tak, angka yang dipaparkan tu...
suker giler aku tgk...suker jer yg giler, aku tak...
no yang sama jer iaitu 2 dan 3...
cuma kedudukan jer berubah...
kebetulan yang tidak disengajakan...
namun mampu membuatkan aku KAGUM yang amat...

aku memang cukup suka kalo tengok no atau angka yang sama...
contohnya bila tengok no plate kereta, no angka giliran, tarikh, masa...
dan segala mak bapak nenek atuk cucu cicit ciat yang menunjukkan
angka yg sama wujud berulang kali....
memang obses sangat2 la...
tapi lagi aku obses kalo no tu no 9...
i lovvvveeeeee no 9 very much....
don't know why...
so lovely...
love have no reason rite???

eh..eh..tetiba terspeaking London la plak..hehe..
praktis...praktis...praktis...

kesimpulannya (cesss siap de kesimpulan la plak, gaya mcm nak wat
tesis projek tahun akhir la plak) aku cuma nak cakap aku suka tengok
no yang keluar ulang2 dalam masa yang sama...
soooo unik tau...
i'm lovin' it...
pssttt: apa pendapat korang, guna kaler merah semua tuk font ni cantik tak? ke guna yg kaler2 pelangi lagi cantik?


Add Image

post signature










  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

8 ulasan:

Shifu67 berkata...

mapiauw.... mapiauw...
jgn ko pegi tikam nombor di dah laaa

norsaritanaini berkata...

Shifu67::hambe taknah terfikir pasal nak tikam no pun...tp jgn plak ada yang anggap hambe ni AGENSI NOMBOR RAMALAN udahhhh....

Zimah's Depart berkata...

suke no 9 ek..I plak suke no 7 & 9..
nnti nak booking no kete no 79 la..gabungan kedua² nye..hehe..
apa kata nor tukar no plate keta tu jd no 7 je..

norsaritanaini berkata...

zimah:: tukar ke no &??? bek i tukar ke no 9...obses ni ngn no 9...hahahahahahaha...

~seCreTo~ berkata...

hoho..kalo akk tgk no plat kete sy, mesti akk suke neh..hehehhee... :p

norsaritanaini berkata...

secreto::ya ker..mcm tau jer no tuh tp ingat2 lupa lak...hehe...

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

ada ong la nombot tu
he he he

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Zimah's Depart berkata...

opsss..silap..no 9..hehe..
jgn marah ek..