dua kosong kosong sembilan

hmm..rasa-rasanya semangat aku dah nak hampir pulih dah ni..buktinya pepagi yang dingin, dan angin yang bertiup sepoi-sepoi bahasa pd kelajuan yang sederhana...aku dah tergerak hati nak menjot down something kat sini...harap2 kembali pulih sepenuhnya lah...almaklumlah, aku tak suka jenis buat sesuatu ibarat hangat2 tahi ayam...

dua kosong kosong sembilan atau bila diangkakan menjadi 2009...belum pun separuh bulan melangkah ke 2009, aku dah dihujani dengan hal-hal yang baik...hal-hal yang memang aku impikan selama ni...Alhamdulillah...syukur sangat2...setelah bertahun-tahun menunggu, akhirnya impian aku yang tertangguh sudah hampir tercapai sepenuhnya...even tak sepenuhnya lagi, tapi jalan ke arah itu sudah terbuka luas...Insy'Allah...

sesuai dengan tahun yang paling aku suka...thn 2009...thn yg byk melibatkan no 9...aku kan obses dengan angka 9...sebab tu lah aku suka sangat..even semua orang mengatakan thn 2009 adalah tahun yang paling sukar terutama sekali dr segi ekonomi..namun bg aku, tahun inilah tahun yang aku nanti-nantikan (siap aku dah buat reminder dlm hp tau sebelum ni tuk tarikh2 tertentu yg aku suka dalam tahun 2009 ni)...dan tidak sesangka-sangka, semua perkara yang aku harapkan menjadi realiti, hampir-hampir direalisasikan tidak lama lagi...ibarat kalo nak melangkah mendaki tangga, aku kini berada di separuh anak tangga tersebut lah...

namun, aku tidak boleh berseronok sakan, bersenang lenang dengan apa yang terhidang di depan mata, sebabnya kita belum tau apa yang akan datang di masa depan...mcm yang aku cakap tadilah, 2009 belum pun mencecah separuh bulan...so masih jauh untuk melangkah ke hadapan...tapi jauh di sudut hati kecilku (kecil ke ek? taknah lak ukur..hehe...), harap-harap semuanya akan menjadi baik...bukan untuk aku seorang...tapi jugak untuk semua orang...aminn

dek kerana aku hepi hari ni, dihidangkan plak lagu kat bawah ni tadi..terus aku jadi tersuka..siap gugel cr lirik...so aku kopi pes kat sini la...dan suka cita aku nak maklumkan bahawa lirik lagu ini tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup, mahupun yang tengah nazak, ataupun yang telah meninggal dunia...Innalillah..

Jason Mraz feat Colbie Caillat - Lucky Lyrics

Do you hear me,
I’m talking to you
Across the water across the deep blue ocean
Under the open sky, oh my, baby I’m trying
Boy I hear you in my dreams
I feel your whisper across the sea
I keep you with me in my heart
You make it easier when life gets hard

I’m lucky I’m in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
Ooohh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh

They don’t know how long it takes
Waiting for a love like this
Every time we say goodbye
I wish we had one more kiss
I’ll wait for you I promise you, I will

I’m lucky I’m in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
Lucky we’re in love every way
Lucky to have stayed where we have stayed
Lucky to be coming home someday

And so I’m sailing through the sea
To an island where we’ll meet
You’ll hear the music fill the air
I’ll put a flower in your hair
though the breezes through trees
Move so pretty you’re all I see
As the world keeps spinning round
You hold me right here right now

I’m lucky I’m in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
I’m lucky we’re in love every way
Lucky to have stayed where we have stayed
Lucky to be coming home someday

Ooohh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh
Ooooh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh


post signature





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

8 ulasan:

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

yanie pun suka lagu LUCKY nih

hehhehe

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥


*********************************

norsaritanaini berkata...

yanie: best kan...hehe..

StingRay berkata...

nor...aku busan....nak lempang-lempang ko boleh?...

norsaritanaini berkata...

stingray:: kahkahkahkah..ko ni dah buang tebiat ke hape atau skru dah longgar...tetiba nk lempang2 aku pulak...adakah dengan melempang aku ko kopiden boleh menghilangkan kebusanan ko? kalo makan lempeng pun sedap jugakkan...

Tanpa Nama berkata...

salam nor

manje pon suke no 9 nih.. sijil lahir manje ada lima no 9... huhu

tasikmerah berkata...

nak kawen ler tu.... :p

norsaritanaini berkata...

manje: wah..wah...best nyer manje...sumer no 9 la tu surat beranak...brtuahnya...sy nyer dilahirkan bulan 9 jer..tp mmg suka sgt2 no 9..kalo boleh semua benda nk libatkan no 9...hehe...

norsaritanaini berkata...

tasekmerah: ko ni memang hebatlah kak...boleh tau ajerkan masa depan...boleh jadi peramal masa depan ko ni kak...

hahahhaha...