dilanda sindrom MALAS...

hari ini, jam ini, minit ini, saat ini...aku dilanda sindrom MALAS...

  1. malas utk hapdet blog aku...tp still rajin baca blog orang..so korang jgn malas2 hapdet yer..aku ketagih korang nyer entri...
  2. malas utk posting dalam Forum yg aku selalu lepak...tp elok jugak tuh..nanti ada plak yg kata aku giler posting...hari2 nama aku jer yg naik reply posting...padahal niat aku baik, nak meriahkan suasana..nak ceriakan suasana...tak best ar sunyi sepi kan...
  3. malas utk cek email...kdg sampai 100 unread inbox..tp cam biasa la, banyak sgt junk email...sumer pakat nak bg duit loteri kat aku...dah aku kata taknak, degil jugak...dok anta jugak u won tu lah u won ni lah...bertuah sgtla nama aku tuh ari2 dpt cabutan bertuah...
  4. malas utk bertestimonial di frenster member2...sebab aku taknak kaco ketenteraman awam...hahaha...
  5. udoh2 la wat list..kan aku MALAS nih...

ok ler, sampai sini jerla..betul2 malas nih weh...

post signature





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 ulasan: