Batik Sutera Kelantan

Koleksi Batik sutera asli dari Kelantan
Corak yang terbaru, lebih kepada abstrak
Harga: RM280 sepasang
Kos penghantaran percuma
Ukuran: 4 meter






ha..korang mesti terkejut, sejak bila pulak blog aku jadi tempat pengiklanan ni kan...
actually, ni bukan iklan orang lain..iklan aku sendiri jugak...demi untuk merealisasikan azam aku tuk tahun ni, makanya dengan ini aku memulakan bisness kecil-kecilan aku untuk menampung perbelanjaan di masa akan datang...
korang tengok2 la mana yang berkenan di hati...kot2 la ada...beli la...aku jual lagi murah banding dengan yang dijual di luar...ni corak terbaru, konpem takkan ada corak yang sama mcam orang lain...
ada lagi produk lain..kalo korang rajin pegi ler ke http://batikbawalkelantan.blogspot.com
kat sana de info lanjut..meh ar window shopping dulu....

post signature






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

4 ulasan:

tasikmerah berkata...

apa kata ko belikan utk aku.

ha ha.

.

norsaritanaini berkata...

tasikmerah: boleh..boleh..boleh blahhh...hahahaha...

kak ko taknak beli ker? hahahaha...

xiiinam751 berkata...

ckLah dah lupa pakai kain batik sarung.....pakai masa dalam pantang je..heh..he..



Lari tajuk ye?

norsaritanaini berkata...

ckLah: tkperla lari tajuk pun..ckLah kan cikgu bahasa...saya maafkan...

sy suka pakai kain batik sarung, ianya menampakkan keayuan saya...ahaksssss...