Special dedication dari Zimah : Anugerah KATAK

sukanyer hari ni...dapat anugerah katak 3 ekor dari zimah...thanks a lot..rajin betul mengugel...hikhikhik...siap buat entry khas untuk aku yer...ni aku copy paste kat sini...



"Khas Utk CIK NORSARITANAINI
Atas permintaan Cik Nor kita..di sini saya
menganugerahkan 3 ekor katak kepada beliau..harap beliau happy dengan
katak-katak pemberian saya ini..Sekian, terima kasih..eheks!

- yg tgh senyum >>> Cik Nor kita ni suka senyum
- tgh memasak >>> Cik Nor ni pun suka memasak
- yg pakai crown >>> Dlm kete Myvi dia penuh ngn patung
katak..kira raja la.. "



ni ler gambor2 katak tersebut...aku kasi besar saiz dia, supaya lagi terang dan bersuluh...kecik2 tak best mata nk tengok..."aku mau yang besar-besar saja" oppssss...tu lirik lagi Pianka la...jangan pikir kelain plak ek...


jom layan gambar katak yg zimah bg dulu...hehe...


suka senyum I ni ek...hmm..maybe...hehe...
suka masak? opkos...suka sangat... mana de penuh la zimah, ada 5 ekor jer patung katak...hehe...


so sebagai tanda terima kasih..ni aku hadiahkan khas tuk zimah...hehe..



post signature

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

4 ulasan:

Zimah's Depart berkata...

wah...dpt penghargaan tu...
trimass..

StingRay berkata...

Aku geli katak!.....

norsaritanaini berkata...

zimah::ikhlas i bagi u sbb sudi menggugel gambar katak tuk i...suka sgt...

norsaritanaini berkata...

StingRay::aku taknk bg kat ko pun...haha...