Simptom apakah ini...

pelik betul aku ari ni...mushkil pun ada...apa yang sebenarnya mengganggu tumpuan aku pepagi hari ni...
nak kata sebab tak cukup tido, memang dah terbiasa pun tido lambat..itu normal...
nak kata aku masih mamai, tak rasanya sbb td ok jer aku sembang ngn guard n kontraktor tu...
nak kata aku banyak masalah, memang la ada...tp tkder la seteruk mana pun...
nak kata fikiran melayan teringatkan seseorang, ada la jugak...tp masih berpijak di alam nyata...
nak kata tak baca Bismillah, mungkin juga...terlupa...hehe...

aku bakar sosej, sosej ku hangus...
aku bakar roti, roti jugak hitam...
aku buat nescaffe, melimpah2 air kutuang..
aku minum air tu, walhal dah tau air tu panas, rosak taste bud aku....

baru terperasan, apsal semua benda yang aku buat pagi ni semacam jer tak kena yer...sesudah subuh tadi lagi, aku dah niat nak bekfas roti GARDENIA dgn sosej AYAMAS ari ni...siap letak mayonnis LADY'S CHOICE n sos cili LIFE...fuhhh, best nyer...namun sia2 jer...sumer dah tak boleh nak makan...apa yang ada santapan bekfas tuk aku ni...sungguh kecewa bila yang dihajati tak dapat nih...haiiihhhh....

post signature

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

4 ulasan:

lemangcute@chah berkata...

simptom.. sosejenesladyngus
hehehehe.. ubatnyer..lari setempat dan lompat bintang 6 kali.. pas tu mesti sihatttt... amalkann....

norsaritanaini berkata...

hahaha...kretip betul nama simptom tersebut...pandai ek lemangcute...ok, nanti amalkan ubat tuh..boleh jd kurus nih..

oneiezz berkata...

sy tau bakpe akk jadi gitu..sebab......hehehehehe..akak rindu kat kg kan..betul dop?

Selamat ari raye.. :)

norsaritanaini berkata...

hahaha...yerla tu kot...