Misi tak berjaya kali ni...

penat tul malam td pindah rumah...hah pindah rumah? apa jadahnya malam2 pindah rumah kan...hehe...aku mimpi pindah rumah la...dah la penat pindah rumah tu, terjaga awal la plak...belum waktu yang sepatutnya aku bangun...ngantuk giler masa tu, bukak mata sikit jer tuk tengok time tu kul berapa....masih ada waktu tuk aku lena barang sekejap...

jenuhla berusaha tuk lelapkan kembali mata...puas dipaksa mata, tak jugak lena nih...mcm2 cara la aku buat...kosongkan minda, zikir, baca doa...macam2 la...kira anak kambing jer aku tak buat, apa kehei nk kira anak kambing baru nk tido nih...

setelah puas mencuba sedaya upaya, akhirnya mata semakin berat, minda dah terbang melayang2...hanyut jer rasanya...dah terbayang2 mimpi yang bakal bertandang...nikmatnya rasa...betul2 nikmat....

TIBA-TIBA...TIK TIK ...TITITIK...TIK TIK...TIKTIKTIKTIK...alarm kat henpon ku dah bg signal...menandakan sudah waktunya untuk bangun.....mak aihhhhh....frustnyer...tak berjaya gak misi nk nyambung tido....ngantuknya...haaiiiiiihhhhhhhhhh....

post signature

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 ulasan: