Baru....

cantik tak selipar jepun baruku? baru malam tadi aku beli...corak pink lagi..suka...suka...selipar ni sebagai pengganti selipar jepun lamaku yang dah uzur sangat2...
yang ni plak selipar yang dibeli oleh osmet aku...pada mulanya, aku juga hampir2 membeli sepasang yang sama dengan yang ini...warna ungu gelap...tapi entah mengapa tidak terbeli...bila dah balik rumah, baru terasa menyesal yang amat...dan aku nekad untuk memilikinya juga...akan kubeli sama sejibik dengan gambar di bawah tetapi berlainan saiz dengan osmet aku memandangkan kakiku bersaiz lebih kecil darinya...haha...











  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

5 ulasan:

Zimah's Depart berkata...

nor belikan zimah satu selipar jepun tu..comel la..nnti pos ek..

norsaritanaini berkata...

sungguh2 ke ni zimah? what size? huhuhu...

tasikmerah berkata...

cute sungguh haih~

Zimah's Depart berkata...

saiz 7 or 8..hehe..nak alamat ker?

norsaritanaini berkata...

saiz dia mcm ada lain sikit...kalo yang size 8 tu, umpama size 5 kasut biasa...sy nyer size 8..