makan...makan...dan makan...

sepanjang hujung minggu lepas sehingga ke minggu ni, aku asyik menerima jemputan rumah terbuka dan makan2 di rumah member2 aku dan juga kelab myvians yang disambut bersama dengan majlis ulang tahun kedua kelab...fuhhh....asyik makan jer kejanya...syukur alhamdulillah, rezeki yang agak murah...ada gak jemputan rumah terbuka taman aku, tetapi tak dapat aku pegi dek kerana aku menapak ke Putrajaya tuk sambutan ulang tahun dan jamuan hari raya myvians tu...hari yang sama plak....takder rezeki kat situ..hehe...citer banyak tak guna, korang tengok jerla gambar2 kat bawah tu...hehe...

SIRI I : Rumah Terbuka di Kediaman si Garfu

bbq ayam, ikan jaket, sotong dan udang...fuhhh....best....

tgh pikir nak start amik yang mana dulu....nasi himpit kuah kacang, lemang dgn rendang daging...

akhirnya pilihan dibuat...tp sebelum tu kita posing dulu...hehe...

suasana sekitar rumah terbuka saudara garfu....


SIRI II: Sambutan Ulang Tahun Ke-2 dan Sambutan Hari Raya Myvians


antara suasana semasa sambutan tersebut....

siap ada kek tu...best...best...

aku yang tgh khusyuk makan....

nampak meriah kan???



SIRI III: Makan-makan dirumah Anas & Sal

hidangan bihun goreng dan puding buah special Sal...

Sal: makan2, jgn malu2..kat dapur ada lagi...


berselera semuanya...

acara makan2 dan bersembang diteruskan sehingga masing2 kekenyangan....

cam mana, puas hati tak korang tengok...banyakkan makan2...cam mana aku nak kurus kalo cenggini...tapi dah namanya rezeki, takkan nak tolak...ada kawan aku cakap "patutla muka makin tembam sbb makan banyak"...tembam pun tembam la...janji hati aku senang...hehe....nantikan update aku tuk siri makan2 seterusnya...tunggguuuuuuuuu....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 ulasan: