kurus tak aku???hehe...




ni gambor terbaru aku...amik masa raya kedua hari tu..korang nampak aku kurus tak? aku rasa aku dah kurus sikit...hehe...yang sebelah aku tu nama dia Zimah...member baru aku..baru jer kenal dia ari tu...dan aku mcm nampak aku semakin tinggi...hehe...
psssttt:: khayalanku semata-mata kot....haha...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

4 ulasan:

Zimah's Depart berkata...

hehe..nor dpt dulu ek gambo ni..zimah xde pun simpan..sume kat hubby..eheks!

norsaritanaini berkata...

saje mintak ngn dia just tuk simpanan, tuk kenangan pertama kali kita bersua muka...hehe...

jOnOs berkata...

Emm kurus, kalau berdiri sebelah Saiful Apek. Atau. Osman Kering.

Salam jengah kembali.

norsaritanaini berkata...

jonos: kalo berdiri sebelah Saiful Apek atau Osman Kering, konpemla dorang lebih kurus..memang takleh challenge punya...