dah macam kontraktor la plak aku ni....

tadi tetiba je aku terasa mcm aku ni seorang kontraktor or org yg keja seangkatan dengannya la...siap gi melawat site...bunyi mcm besor jer kan..padahal sebelah2 ni jer...gi melawat tempat2 yg dah kena renovate...aku nk kena tunjukkan kat ekonman (org yg nak pasang aircond) mana tempat nak pasang ekon2 sumer...nak ner jd translator sekali...susah wooo dorang nak faham slang bos aku...aku sendiri pun tak faham...hahaha...korang mesti pelikkan, cm mana aku leh jd translator lak kalo aku sendiri pun tak faham...inila yang dikatakan konfiden...haha...aku konfiden jer yang aku memahami, then mmg betul, aku faham...magikkan??? actually sbb aku dh biasa ngn bos aku ni...dia pun lebih suka explain kat aku kalo dia nampak org lain cam tak faham apa dia ckp...pastu tadi masa dok ckp2 ngn pekerja2 indon kat sini, dorang hentam ckp jawa ngn aku...mana la aku faham, seb baikla ekonman yang hensem tu faham...hampehhh, dorang bantai gelak kat aku lak..yg si bos aku pun bantai gelak bila dia tgk sumer org gelak...padahal dia pun tak faham gak...jahat..jahat..jahat dorang ni...nak kenakan aku la tu..aku ni melayu tulen, mana nak faham kalo org ckp jowo...ish...ish...


hmm....dah byk perubahan dah kat kilang aku ni....berhabuk tak usah ckp la...sentuh mana2 jer, konpem berhabuk...terbatuk-batuk aku...bahaya tul tuk kesihatan aku ni....tp tak lama dah kot nak siap..harapnya mcm tu la...kat ofis ni pun dah nak pasang ekon...bos aku la suh dorang pasang ekon cepat2, dia kesian kat aku kepanasan hari2...ekon besor plak tu..konpem sejuk giler lepas ni...bos aku siap suh aku pakai kot lepas ni....perli aku la tu...hmm, tak sabor dah nak merasa ekon baru..esok kot sbb esok baru elektrikalman dtg...baru leh sambung2 lektrik...hehe...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 ulasan: