Still in mood balik kampung...

tak best nyer keja ari ni...tkder mood langsung, still dok teringat kat kampung...tak puas rasanya...nak je sambung sampai raya nanti...hehe...kalo la boleh...aku dah buat dah...nanti tak pasal bos suh aku anta surat resign terus...baru padan muka...barula cuti selama-lamanya...hahaha...

tapi korang, best tau dok kampung...nak nak plak time bulan pose ni...takyah pening2 pikir pasal juadah berbuka, sumer ada...tkyah sibuk2 nkgi beli, mesti ada orang yg akan belikan...dahla banyak sampai tak termakan...kalo nak makan apa2, sebut aje, mesti dapat...kalo kat sini, punya la taktau nk makan apa...dahla tu, kurang sedap. (bagi aku ler), nak masak sendiri, hari keja tak berkesempatan lak...hari cuti, konpem aku nak masak...best sikit, takder la nak merungut-rungut lagi...tapi taktau lak nk masak apa...hehe...nantila kupikirkan apa yang nak dimakan nanti...sebut pasal makan ni, lapar lak perut...ngantuk pun ada ni...line clear ni, bos takder, leh lelapkan mata jap...jom tido...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 ulasan: