Penatnyer....

hari ni aku penat...penat sangat...nak tau sebab apa aku penat???sebabnya aku puasa..puasa ganti yang masih tinggal saki baki...terukkan aku...asyik tangguh2 jer puasa...kalo dari dulu aku buat...takderla aku terkejar2 nak puasa skarang...hehe...salah aku jugak...aku selalu macam ni kalo puasa ganti...kalo puasa di bulan puasa, ok jer...leh berlagak cam biasa...cam hari2 tak puasa...tapi kalo puasa di luar bulan puasa, macam ni la aku...macam2 penyakit timbul...sakit kepala...nak demam la...sakit perut la...takder mood la...rasa macam seharian nak tido ajer...tak larat siuttttttt....

pejam celik pejam celik...dah tak berapa lama lagi nak masuk bulan Ramadhan...tu yang kalut aku nak abihkan puasa ganti aku ni...tak masuk hari ni, masih berbaki sehari lagi...niat dihati nak banyakkan puasa sunat sama...tapi taktau la tertunai ke tak niat aku tu..hehe...aku suka puasa, suka sangat..cuma tak tahan nyer kepenatan time puasa tu la...hehe...ngengada betul aku ni kan...org lain puasa, takder pun nak heboh2...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 ulasan: