Apa ada pada 'NORSARITANAINI' ?

NORSARITANAINI
NNaif
OOportunis
RRamah
SSuci
AAmanah
RRealistik
IIkhlas
TTulus
AAlim
NNaif
AAbadi
IIdealistik
NNaif
IIntuitif
Apa ada pada nama?




yang ni aku dapat dari laman web ni...http://name.crazyartzone.com/...ingat nak cari maksud nama aku...tapi yang keluar yang kat atas tu jer..tkder maksud spesifik agaknya...tapi dulu ada sorang Ustaz masa aku sekolah menengah dulu ada cakap yang maksud nama aku "Cahaya Dua Kebahagiaan"...taktaula betul ke tidak...tapi dengan memberitahu maksud nama aku, Ustaz tu dah stop ejekan member2 aku ke atas nama aku yang unik ni...hehe...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 ulasan: