Malasnye weh...........

malasnye nak kena kluar anta barang...smalam dah pegi sana...tetiba hari ni kena gi anta barang lak..penat ar mcm ni selalu ulang alik..kan bagus kalo dorang order smalam..leh sekali jalan jer...taktau nape ar..penat sungguh2 nk kluar ni..tapi dorang nak barang tu ari ni jugak...customerkan..kena la jaga....kang lari lak...aku bukan apa...yg malas sangat nk kluar tu sbb kena drive...sakit blakang ar asyik drive jer walaupun aku mmg suke keluar jenjalan...hehe...dahla nk kena angkat kotak lagi..lasaknya keja ngalahkan org laki...ish..ish...tapi apa ada hal kan...org pompuan pun leh je selasak laki...jiwa kental..hehe...kita kena kuat...tkleh lembik sangat...tkleh asyik nk bergantung pada laki...lgpun perangai aku mmg mcm ni...tk suka bergantung sgt pd org..kecuali benda yang aku tak yakin aku boleh buat...so terpaksa gakla mintak tlg org...selagi terdaya, selagi tu le aku usahakan...keja macam aku ni...kat sapa lagi nk mintak tolong..memang sorang2 la jawabnya kena tanggung....tp yg penting, aku maintain ayu n sopan santun...ahaksss....dahla td aku malas nk kluar makan...sudahnya badan yang jd penat sbb lapor...hehe...salah sendiri gak...adusssss....okla, got to go....tarik nafas dalam2...pastu hembus....fuhhhh...lega jap...baru semangat sikit....hehe...bubbye...salam.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 ulasan: