makan pizza....

hmmm...smalam akhirnya tercapai gak hajat aku nak makan pizza yg starzbite tu...tunjuk kt tv mcm menyelerakan...nampak cm menarik je...tp bila dh order..cessss...biasa jer rupanya..tak seindah yang diiklankan....tp tkpe...yg penting puas hati leh makan...makan sehingga kekenyangan la....dan yang paling best dapat jumpa kengkawan myvians...mcm lama lak tak berkumpul..sekali sekala jumpa..havoc nyer leh tahan...kami yg conquer tempat tu...kedengaran suara gelak besau kami jer...mcm2 citer yg terkeluar...sesi kena mengena pun ada...biasa la dorang ni..kalo tak ngusik,tak sah...bukan dorang la tu kalo tak ngusik...sesapa jer leh jd bahan spesimen...pantang ada silap..memang kena la...tp memang besstttttttttt kalo leh lepak cenggitu...cam hilang segala masalah...tp tklehla nk lepak selalu...masing2 ada komitment...sekali sekala boleh le...hehe...ni la pizza yang telah memikat hati aku tuh...

happy sakan leh makan apa yang dihajati...hehe....

meh2 jemput makan meh...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 ulasan: