Jam tanganku rosak lagi...

ini dah ntah yang ke berapa kali aku beli jam..asyik rosak je...takpun hilang...seb baik la beli yang bwh harga RM50..tak best ar tkder jam...time pulus ciput ni la dia nak rosak...jam yang ni paling aku suka pakai...terasa kehilangan la plak...hehe...dah sampai ajal dia kot...dua kali terjatuh....tercabutla huruf2 dia yang kt dlm tu...dia hidup lagi...cumanya jarum saat dia tu tkleh gerak sebab tersangkut kat huruf2 yg tertanggal tu...terus mati...aku apa lagi, rasa mcm terror la ni....ala2 McGyver...aku try bukak nk keluarkan huruf2 tu...mula2 susah giler nk bukak...hampir2 give up dah...tp aku paksakan diri jugak...at last I did it...horrraaaayyyyyyyyyyyyyyy...aku berjaya...korek2 punya korek...terkeluarla benda alah tu...pasang balik semula mana yang aku tanggalkan...tapi malangya...jarum2 dia tu dah tak nak bergerak....langsung takleh guna...hampesss betul...tula berlagak pandai konon...last2 tkleh guna langsung...nk anta kedai baiki cam malu jer...jam harga RM20 lebih jer...hehe....tp aku sayang gak jam tu...sedih ar kehilangan dia...cesss...cm kehilangan apa jer kan...hahahaha...susah wooo bila hilang benda yang kita sayang...betul tak?????? seb baik ada satu lagi jam...yg ni pun dah hampir nazak dah....dgn cerminnya yg sumbing akibat terjatuh...tali yang hampir nak putus...tp tkperla...still leh guna lagi...hehe...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 ulasan:

Rashid berkata...

hii hii takpa. janji cuba asah bakat walaupun tak menjadi..mana tau dari takde bakat tiba-tiba muncul bakat terpendam tu...hee hee.

norsaritanaini berkata...

tu le pasal...cubaan pertama nampaknya tak berjaya...lagi teruk ada...haha...