Idamanku...


yang kat atas tu handphone idaman aku tuh...suka sangat...jatuh cinta pandang pertama...sebelum ni taknah terlintas di fikiran nak beli hp...tetiba ari tu aku teman housemate aku gi kedai hp...terpandang la hp...terjatuh cinta la plak...taktau nape...maybe kaler dia kot...tp yang lain pun ada gak kaler putih...tapi aku tetap suka yang ni...tapi lom cukup duit nak beli...yang lama pun ok lagi...walaupun dah ketinggalan zaman....still leh berjasa kat aku...suka sangat2 suka...suatu hari nanti, aku akan pastikan aku miliki jugak hp ni...InsyaAllah...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 ulasan: