Gagal lagi…

Ntah yg keberapa permohonan keja aku tidak berjaya…kali ni utk KPLI…
Cek2 pagi td...terus jer kluar

"Maaf, nama anda tidak tersenarai dalam panggilan temu dugaKursus Perguruan Lepasan Ijazah (KPLI) dan j-QAFAmbilan Januari 2009."

Dah taktau cm mana nk gambarkan perasaan aku…selalu jer timer berita mcm ni time aku tgh lemah…sungguh aku tak kuat skang ni…tp aku tak salahkan sesiapa…maybe Allah nk uji sejauh mana aku kuat lam menghadapi ujian dariNya… mungkin org lain lebih teruk dr ni diuji…cuma kita jer yg taktau..cuma mungkin bentuk ujian tu tak sama...tapi aku dah penat...penat sangat...

“Ya Allah, kuatkan hati aku dalam menerima segala ujian dan dugaan dariMU…sekiranya ini yang terbaik untukku…Kau redha kan hatiku dalam menerima semuanya secara terbuka…dan moga diberi petunjuk ke arah kebaikan…aminnn”

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 ulasan: