cam mana nak kenal lebih dekat...

penah tak korang ditanya soklan mcam tu...aku mcm selalu jer dgr soklan cenggitu...nak kenal lebih dekat? actually, apa yang dimaksudkan dengan kenal lebih dekat tu...aku pun kurang periksa...cam mana nak kenal seseorang tu ada banyak cara...selalu contact...selalu jumpa..selalu hang out sama2...maybe dgn cara tu, kita leh kenal dengan lebih dekat seseorang tu kan...tapi betul ke kita leh kenal betul2 dia cam mana...perangai dia..sikap dia...hati budi dia...dr pengalaman dan pengamatan aku yang tak seberapa jauh ni, jarak masa atau kekerapan jumpa, tidak menjamin kita untuk kenal seseorang tu sedalam-dalamnya...dulu aku penah berkawan...berkawan baikla kata kan...aku dah anggap diala kawan baik aku...konon dah kenal hati budi dia...susah senang bersama...tp last2 putus kawan jugak...bila dah senang, dia lupa jugak kat aku...padahal dah kawan lama...susahkan nak ukur keikhlasan orang...hehe...tapi aku tak kisah...aku mmg suka cari kawan...sapa2 pun aku tak kisah...aku selalu bersangka baik ngn orang...dan akan sentiasa bersangka baik sampai bila2...sapa2 yang nak jadi kawan aku, amat2la dialu-alukan...yapedaa...apa aku melalut ni...boring nyer pasal la ni...hehe...jap nak baca balik apa yang aku tulis...kot2 ada yang menyentuh dan mengguris hati n perasaan orang....seminit...dua minit...tiga minit...hmm...puas hati...rasanya tkder sentuh isu sensitip kot...ke ada??? soriii....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 ulasan: