tak suke nyer...

tetiba jer lepas abih terawih smlm, aku rasa tak sedap badan…balik2 umah je..terus jadi tak larat….aku demam lagi…tak sukenya…huhu…sejak aku keja kat sini..selalu plak aku dpt demam…tktau nape..nk kata sbb penat sgt keja..mmgla penat..tp dulu pun penat jugak…hmm…maybe aku tk sesuai kot keadaan kat sini….cuaca pun panas semacam…tapi demam kali ni pelik sikit…abih sendi aku rasa sakit..perut pun semacam jer sakit..ntah2 aku kena food poisoning kot…ntahla…alamatnye..hari ni aku dtg ofis dgn keadaan bdn yg tk larat..nanti nkgi klinik la..kot2 leh dapat MC..hehe…leh balik umah tido…hehe…

hanisah Says: September 19th, 2007 at 11:46 pm
la mu demam ke?memang sekarang musim demam kot..kat sini ujan je ari2..ash pun demam selsema lagik..dah tu jangkit la ngan najjah..huhu



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 ulasan: