Isk

Isk..taktaula naper..minggu ni rasanya semua benda yang aku buat mcm tk kena jer…ada2 jer yg tk betul..buat itu tak kena..buat ini tk kena…otak pun tkleh nk pikir panjang..cm dah tepu…keja pun rasa malas nk buat..mood zero…dahla minggu depan ada exhibition kt KLCC..cam mana nk pegi pun tktau lagi..nk bwk produk lg..kalau ada transport sendiri okla…ini satu apa pun tkder..transport yg besar gedabak tu jerla yg leh diharapkan..mana nk tuju pun aku tktau..bukan nyer biasa kt sana nun..nk stay pun tktau kt mana..hotel semua mahal2…aiseh pokai la duit gaji aku bulan nih…i don’t know what to do..help me…

aliznaz Says: May 31st, 2007 at 4:15 am

allaaa mcNor…sian kak zan dgr rintihan n keluhan u…take it ez k..dont put urself in trouble dear..relaxxxxx….Cuba tnya member2 kat kl…bole tumpangkan x..try tnya zue.?? mmg la dia kt serdang n ur xibition kt klcc..tp u can go ther by lrt…dont loose hope…




post signature





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments